tisdag 3 februari 2009

Tisdag.

Jag ser det snöar jag ser det snöar det var väl roligt hurra. Nu blir det vinter nu blir det vinter som vi har längtat hurra. Nej nu vill jag att det ska bli vår, igår var det +10 grader och sol.. jag fick vårkänslor. Nåja det är några veckor kvar bara.

Idag var jag så trött att jag somnade på lektionen, så efter skolan åkte jag hem och skulle sova lite.. råkade bli 2½ timma. Kan bli problem att somna ikväll, men jag får köra stenhårt på gymmet så jag blir riktigt trött. Kickboxing =) Och sen ben och mage.

Det luktar väldigt gott inne på min toa nu. Min värdmamma lagar middag och det kommer upp matlukt från ventilationen. Tur att det inte kommer ner luft samma väg. Hahaha!
För övrigt så längtar jag tills mitt paket från mamma kommer med bla ♥ ♥ kinder choklad ♥ ♥

/Jo

1 kommentar:

Anonym sa...

ja satan vad gott med korvmackor, är hungrig! hennes blogg heter lillstinka.blogg.se
läs och njut ;)