onsdag 4 februari 2009

Sentimental dag!

Tänk om jag fick vara så hära brun igen! Och fräkning dessutom!
Näst näst sista kvällen i Thailand.

Idag är en speciell dag för mig.. Det är exakt 1 år sedan jag och Karin tog våra ryggsäckar och flög till Thailand för att ha semester i 7 veckor. Det är en resa vi aldrig kommer att glömma för vi hade så himla kul!! Jag får gåshud på hela min kropp just nu när jag tänker på allt vi gjorde.. Tänk om man fick göra den resan igen.. underbart! =)
Tänk vad kul man kan ha när vi två är i farten. Att man kan skratta så mycket åt två riskorn i näsan.. Att man kan säga så mycket blåsta saker som vi gjorde är ju pinsamt. Vi ÄR faktiskt smarta, men ibland får man kortslutning i hjärnan!

"Öööh, haru skabb ällä?" "Akta skabbhunden" "Åhnaaaj, ären dö ällä?" "Men skabbjävel" "Jag är hungrig"

J - "Åååh kolla dära!"
K- "Vars???"
J- "Men DÄR!!! Dit min mage pekar!"

Saknar dig så himla mycket vännen! Du är unik, den bästa som finns!
Puss på´rä boobass!

Detta vart ett Karin inlägg.. ba för att hon är så jävla söt!


/Jo

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskling!!!! Jag tänkte också, ett år! Herregud. Sweetie, puss på dig!