måndag 8 december 2008

Lite vaseline och ett skohorn tack.

Jag har feta ben. Det är ett faktum med bevis. Jag ger upp jakten på ett par bruna stövlar. Mina jäkla vader får inte plats! Sen att jag hittade dom snyggaste stövlarna EVER på H&M gör ju inte saken bättre. Speciellt när dom bara var till för skyltning. Damn. Hittade ett par andra i en annan affär, för det fiiina priset av $165 = ca 1300:- Tack, men nej tack.
Köpte en svart klänning, lite underkläder, 2 t-shirts och två par sneakers.
Jag vill ha bruna stövlar.
Undra om det funkar med ett skohorn och lite vaseline?


Det var kallt. Sen att det blåste storm gjorde inte saken bättre. Jag är vek, jag erkänner.









Nee inte handlade vi mycket inte!






















Mina nya dojjor. Jag jag vet att jag är typ 5 år sena med dom svarta Reebok, meen I couldn´t care less.


















/Jo

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilja, våld och vaselin. Allt går. Schnygga skor!