måndag 8 december 2008

Full rulle i verkstan.

Helgen som varit, veckan som kommer.

Fredag jobbade jag på kvällen, sov på soffan medans pojkarna såg tv. Skickade dom i säng och gjorde mig färdig för utgång. Päronan var sena så utekvällen blev kort, 11.30- 2.00
Hade kul, blev bjuden på dricka av en trevlig amerikan som Julia dansade med. Haha, dricka = cola :P
Natten slutade med ett standard besök på Dunkin Donuts och den läskiga karln. Han fortsatte fråga läskiga saker och vi drev med honom. Han frågade om han fick följa med oss till NY på söndag och satte sig sedan ner och lyssnade på oss när vi pratade. Han bjöd på donuts och jag slickade på en och nej dom är fortfarande sviiinäckliga!

Lördag var jag trött och sliten. Meen jag pallrade mig till gymmet och tränade, åt middag med pojkarna, somnade på soffan och sen kom Julia och somnade i andra soffan. Planerade söndagen och drömde om flottig mat.

Söndag åkte vi buss till NY, shoppade åt mat och frös häcken av oss. Inget besök i NY utan otur! Vi skulle åka hem med bussen 5.30 vi är där 10 min innan och javisst är det våran kö som är lång så innni helvete. Slutar med att vi får stå i bussen hem. När det är typ 15 min kvar så får jag en sittplats och så får Julia sitta i mitt knä. Kan jag någonsin besöka NY utan att ha problem hem resorna?! I alla fall så for vi på bio och såg 4 christmases på kvällen, rolig film. Julia satte sig i nått klet, fick nästa biobesök gratis. Åkte hem och surrade med min hostmum i typ 1 timma. Det var trevligt.

Idag ska jag vara duktig, hemligt projekt Plus tvättning av kläder! Sen äre bröst/ben träning. Och efter det häng med brudarna på Starbucks.
Tisdag möte med aupair tjejerna och äta middag. Kul med typ 50 pers!
Onsdag träna, vara social med kräken på gymmet kanske :P
Torsdag träna, sen middag i NY på en tysk- restaurang med Julias värdfamilj.
Fredag, träna och vett säkert nå kul.
Lördag ska vi göra teori för körkortet och sen drar vi till NY och barrikaderar en lägga dära och sen går vi ut på Webster Hall, förhoppningsvis med kräken från gymmet! ;)
Söndag ska vi flanera i NY, titta på folk, saker och julpynt. Kan vi månne hålla oss ifrån affärerna?! Naaaaah

Kul för den som bryr sig ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

åååh, Starbucks!