söndag 28 december 2008

Annandagen / fredag
Lunchade med Natalie och Jasi på Jackie´s. Uppdaterade varandra på alla fronter. Upplyste dem även om hur jävla uttråkad jag vart de senaste två dagarna och att någon bara måååste vara med mig! Natalie tog sig an mig och vi åkte till henne och såg Batman filmen och åt godis. Umgängeskvoten var nu åter påfylld och jag var glad igen!
Åkte till gymmet och tränade med Jullan, superset efter superset! Svettigt värre!
Dusch och lite middag och så bar det iväg till Jasi och vi hade förfest, med kakor och saft!
Åkte till Bliss, dansade till skit housemusik och blev förföljda av en karl som såg ut som Family Guy. För er som inte vet hur han ser ut så kommer hära en bild:



Vi lämnade stället 1.30 och åkte till Dunkin Donuts och våran vän. Herregud vad han är läskig!! Fy tusan.

Lördag
Jag och Julia åkte iväg för lite shopping och julklapps returer. Köpte fotkräm och scrubb och en handkräm. Bytte min väska och sen handlade vi inför middagen. Ja det finns mycke snygga killar på Whole Foods i West Orange, dit ska vi igen. Vi köpte billigt vin 30kr st (7 flaskor till bålen). Anlände till Jasi kring sex, insåg att jag glömt mitt paket hemma. Vi värmde mat och fixade allting, det var en jäkla lustig kombination av mat: Köttbullar i tomatsås, potatissallad, ost fondue med bröd, sallad, grönsaker för dipp, ost, vitlök och RANCH dip, tacos med nachochips, pestopasta och kex. Det var väldigt gott i alla fall.

Efterrätten var chokladfondue med frukt och glass. Vilket griseri alltså! Hela duken var full i choklad, Natalie brände sönder tungan, spillde skållhet choklad på min arm, Silvia hade choklad i hela ansiktet, jag hade på händerna och på byxorna och ja det var väldigt gott!
Sen öppnade vi paketen som vi hade slagit in i tidningspapper och så var man tvungen att gissa vem som köpt ens paket. Jag fick en thermos från Starbucks, dock var den röd och glittrig och inte riktigt i min smak.

Sen kommer Jasi ner i pyjamas och då springer alla till hallen och sliter upp sina pyjamasar och byter om. ÄNTLIGEN!!! Detta hade vi väntat på hela kvällen. Få släppa magen fri i en stor tshirt och mjuka pyjamasbyxor. Frihet! =)
Efter det lekte vi en träningslek och svamlade på, dansade och avslöjade hemlisar. En helt perfekt tjejkväll!!!
Tyvärr blev Julia sjuk och satt på toan hela natten med en hink, hoppas vi andra klarar oss!
Ikväll ska jag på gymmet och sen till Natalie och se film(er) och äta godsaker =)

Idag är det 17 (!) grader varmt i Montclair!! Jag längtar till sommaren! =)
/Jo

Inga kommentarer: