fredag 28 november 2008

Liten uppdatering:

Onsdag först gymmet och sen middag på Divas och det var ta mig faaan det starkaste sallad jag har ätit! Det brann i munnen. Sen dansade vi nån timma och sen åkte jag och Julia till Dunkin D och åt en bagel och sen åkte vi till mig och sov.

Torsdag / thanksgiving var det brunch hos Jasi, det serverades god bröd, skinka, korv, ost, frukt, yoghurt, the, isthe, tårta och massa gott! Sen åkte jag hem, drog ut på en löprunda på 4.5km. Och jag sprang heeela vägen! Jag sket i de ömmande benhinnorna och krampen i vaderna.
Sen åkte jag till Julia för vad jag trodde var en thanksgivingmiddag, men det visade sig att dom redan hade ätit och att det bara var dessert som serverades. Iaf fick jag browniecoma!
Sen kom tjejerna till mig och vi såg film, medans vissa åkte iväg på DEJT! Hoho =) Filmen vi såg var The real Cancun, och det var en film utan manus om 16 college studenter som åker til Cancun i 1 vecka och festar. Sjukt kul iaf!

Fredag nu och jag ska ta mig en promenad och se om någon vill klippa mitt hår, måla mina naglar och färga mina ögonfransar! Det hoppas jag för det behövs verkligen. Idag åkte mina vänner till Washington DC, buhuu! Men Natalie är hemma och hon kommer hit i eftermiddag och så ska vi ut på Divas ikväll! KUL! =) Herreguu vad vi är dära ofta! Fre- lör- ons- fre senaste veckan.

Jag är i alla fall ensammen hemma och det är jätte skööönt! Förutom att jag är mörkrädd och HATAR att sova själv i ett hus. I förrgår sov Julia hära och Natalie sover kanske här i natt. Imorgon är la familia hemma igen, då är friden över!
Dags att bege mig ut i det underbara vädret!


/Jo

Inga kommentarer: