tisdag 25 november 2008

Jag har mött min drömkarl i gymmet!!

Marklyft ikväll:
3 x 102kg!!!
1 x 106.6kg!!!
Wiiiie, nu är jag glad flicka! =) Idag var en braaa dag på gymmet! Mitt nya smeknamn är tydligen; Thunder thighs!
Haha =) Det är ju ett vääldigt bra tecken att de små musklerna syns genom byxorna! Haha! Det är ju iiinte riktigt varje dag två snygga killar klämmer en på låren och blir imponerade!
Idag ville jag spy i gymmet! Och alla andra också! Alltså fyy vilken syn för stackers ögat!
Står och pratar med några och så vänder jag mig om och står öga mot öga med en karl, och inte vilken som hellst.
Det är en karl 40+ kanske, överviktigt till tuuusn! Röda glansiga shorts nästan upp i ARMHÅLORNA, gul t-shirt som slutar precis under tuttarna. Glasögonen är tjocka som flaskbottnar.
Ooooh lord så han såg ut!
Jag kunde inte hålla mig för skratt! Förstod inte först John´s vääldigt beklämda min, men sen när jag vände mig om fattade jag.
Darnell började hulka och sprang ut därifrån med kommentaren; "Oh lord, get me out of here!"
Marcus lägger sig ner på golvet och skrattar, Jeff studsar runt och skrattar och jag lämnar gymmet.
Man FÅR INTE se ut sådära när man tränar! USCH!

Blir ingen Washington resa för mig. Minivanen är lite pajj så dom måste köra volvon, och då är vi en för mycket. Så jag stannar hemma, gymmar, äter, dansar på Diva´s och lever livet!
Hoppas jag kan vara med Franzi och hennes familj på Thanksgiving,, annars blire boring!
/Jo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att det inte blev nån resa till W.DC. Men skulle inte polarna dit?

Johanna Lundberg sa...

Mamma: Jo men dom har redan bokat hotell och köpt bussbiljetter., så jag vet inte om det går att "haka på". Men det är lugnt, jag har Natalie hära :)