måndag 28 december 2009

Tyskland, Regensburg

Nu är jag äntligen här!! Som jag har längtat =) Efter 27h resande med nagra missöden kom jag fram trött men glad. Fick aka buss fran Gävle och när jag kommer till Arlanda är min resväska helt sparlöst fösvunnen. Chaffören har tydligen aldrig satt in den i bussen och den fanns ingenstans. Jag vill bryta ihop och mosa nagon. Men efter 3 timmar dyker den upp pa centralen i sthml sa jag aker dit och hämtar den men finns ingen förklaring till vart den for och hittades. Men som jag blev glad!

När vi sags pa flygplatsen kändes det som att vi sags i förrgar. Underbart!! =)
Natalie har en helschysst lägga och massa god mat. Hon är pa jobbet just nu men kommer hem strax och da ska jag bjuda pa lunch och sedan ska vi turista lite här i Regenburg. Inte en snöflinga i sikte utan bara gröna gräsmattor och 5+ grader, ska tydligen bli runt 9.
Men hos henne föräldar är det snö och dit ska vi pa onsdag.

Auf Wiedersehen!

Joie

Inga kommentarer: