fredag 20 november 2009

Finns det en väder-gud?

Hört på förskolan:
Flicka 4år.

Onsdag.
"Jag är jätte kär i Mikael!"

Torsdag.
"Lukas, jag är kär i dig!"

Det svänger fort när man är liten.

Idag fick jag den konstigaste uppgiften på länge på jobbet. Var på fritids och så var det dags för fruktstund, en i personalen tittar på mig och säger "Kan du vässa alla pennor där borta så dom är vassa?!" Ehh okej visst för det kan ju inte barnen göra själva när de behövs.

Övning i Boden imorgon, sova i tält till söndag. Skit kul med regn när vi ska vara ute heeela dagarna. Dö väder-guden DÖ!
Nu ska jag packa mina saker sedan ska vi bada i vårat spabad, skönt! Efter det är det sängen som gäller eftersom jag ska up 05.00 imorgon. Jippi.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Blir tyvärr för långa dagar att jobba själv!

Sandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.