torsdag 24 september 2009

Fran varma Hawaii till kalla San Francisco

Ja har it tid att sitta vid datorn. Jag har semester. Haha

Är nu i san francisco och det är kallt! Är runt 15-17 grader, men söderut blir bättre.
Hawaii var underbart och vi ville inte alls hem. Hade ca 1 min att ga till stranden och samma till affären. Hyrde vespor en dag och körde runt ön, var pa en tur till norra oahu (ön vi var pa) och simmade med havssköldpaddor. Helt jäkla otroligt! Var frääänt!

Pa fredag tar vi varan hyrbil och kör nerat längs kusten. Vi har inte planerat nagot ännu vart vi ska. Vi far se.

Bidrag pa mitt konto är välkommet. SPEC du Marcus som skulle föra över för typ en manad sen :P Haha segfis!


Nu ska jag sova imorrn ska vi till Alcatraz, det gamla fägelset pa en ö.
Püßß och kräm jag ßkriver pa en dator fran Deutschland haha.

Joie

1 kommentar:

Mamma sa...

Du lär få vänta lite till på pengar från Mackan. Han är nämligen i Tyskland nu i veckan.