fredag 7 augusti 2009

Är det redan helg igen?!

Min älskade storebror kommer till mig på torsdag. Jag är så glaaaad! :) Jag vet vad jag ska önska mig i present av honom, hoppas han tycker det är en bra idé. Har redan en svart men jag vill ha en till.
Vilken färg passar bäst till mig/är snyggast:



Ikväll runt midnatt får jag semester i 2 veckor, underbart.
Lördag och söndag kommer att bli två jobbiga dagar... Min vän J drar till college då och ska spela fotboll (inte vanlig svensk fotboll, amerikansk) Kommer att bli väldigt saknad.

Var på galej igår och det känns idag. Älska party på en torsdag! Nu ska jag sova lite och sedan ska jag till poolen med Franzi och pressa skiten ur mina fräknar (?) det där lät ju konstigt.
Jag prövar på nytt; .... och pressa fram flera fräknar.
Så ja, lät bättre.

Ha en bra helg allihopa!

Joie

3 kommentarer:

Karin sa...

Jääävla snygga jackor, vars är dom från?

Marcus sa...

Så fuskigt att tjuvstarta helgen..men imorrn har jag också semester, jippi! Den röda jackan helt klart! Den andra såg så 80-tal ut :)

lisa sa...

håller med KARIN! skitsnygga. måste typ komma och hälsa på dig i usa så jag kan köpa in ett lager!
tror den klarröda blir snyggast på dig JOIE