lördag 25 juli 2009

Jobbar men inga barn hemma

Min aldsta pojk for pa camp idag och kommer hem om 4veckor. Mina vardforaldrar ar ute pa middag sa jag jobbar, men jag har da an inte sett skymten av nagra barn. Gode nice!
Dom ar hos en kompis och jag har ingen aning om nar dom kommer tillbaka, men inte klagar jag.
Ska pa 21ars fest ikvall hos Justinn, spela beerpong och vara full!
Jag och tjejerna har varit hos Josh och Zack hela dagen och badat i deras pool och flamsat pa :)
Var pa hejda fest igar for Michele sen for vi till J & Z pa poolparty istallet for bio.

Nu hor jag barnen har utanfor sa dags att ga! Herrå!

Hahaha jag dooor, falskt alarm. Det var grannen som ropade pa sina katter med piprost. Jaja da gor jag middag till mig sjalv da, mammas kottbullar och mackisar. Perfekt en ensamlordag sa jag far ha kottbullarna for mig sjalv!

1 kommentar:

Mamma sa...

Hmmm! De där köttbullarna var faktiskt till boysen!