tisdag 28 juli 2009

9 augusti ar min fodelsedag, har ar min onskelista

Detta ar nu officielt min onskelista.

  • Pengar (till gymkort, ny mobil etc)
  • Presentkort (Gina Tricot, va fan finns det for affarer hemma? Jag har glomt.. Pa Cubus kanske?)
End of story. Jag behover inget annat, sa kop kanske inget annat. Jag vet att ett kuvert med pengar ar trakigt, men va kreativ for tusan ;) Jag gjorde pengatrad nar jag var liten.

Tyvarr kommer jag inte att kunna bjuda er pa tarta eller ha nagot kalas, men kom pa fest nar jag kommer hem!
OBS! Om ni inte redan gjort det sa skicka inget, en bild och ett email pa presenten funkar bra :) Vill spara det tills jag ar hemma, behover det inte hara. Tack pa forhand! :)

johannal_87@hotmail.com ar min adress.

Johanna

4 kommentarer:

Sophia&Lydia sa...

Haha, så gullig du är!! :D Vilket datum var det du kom hem igen? :) Kram

Sophia sa...

Okej.. :) Jag längtar!! :)
Kan tänka mig det. Det har ju blivit ett helt annat liv du har där och det är ju självklart att det blir svårt att lämna det. :/
Kramar

Sandra sa...

Tack så jätte myket!:)
Det värmer verkligen!
Har du det bra där borta?
Är inte så inne i blogg världen just nu, så när kommer du hem till Sverige?
Kram sandra

Marcus sa...

Damn! Jag missar din födelsedag med några ynka dar..vi får fira i efterskott med en häftig fest i NY :)