måndag 15 juni 2009

Help me, vad ska jag göra?!

Usch snart orkar jag inte mera. Jag är konstant trött och har huvudvärk. Va fan är fel med min skalle?
Jag sover oftast mellan ca 00- 6.45. Jag är död när jag vaknar, jag måste sova efter att jag har kört kidsen till school. Dvs från 9.30 till ca 11. Huvvet gör ont nästan hela tiden, käkar tylenol för jämnan... inte riktigt men det känns så.
Jag vill vakna på morgonen och vara pigg, känna att det är en bra dag och att jag ska vara effektiv och ha massor med energi. Orka leka med kidsen och inte vara på dåligt humör.

Det har regnat varje dag nu i 1 vecka. Varit blixt och dunder, 25 grader och super fuktigt. = GARANTERAT HUVUDVÄRK FÖR JOHANNA.

Pissjävla väder dra åt helvete! Kommer inte solen snart skjuter jag mig.

Fredag kväll var en bra kväll, först såg alla tjejerna Hangover. Den filmen är den roligaste jag sett någonsin, jag skrattade konstant från början till slut. Den MÅSTE ni se, och nej den är iiiinte barnvänlig alls. Så om du har sjukt låg humor så är den perfekt!
Efter filmen blev jag upphämtad och så åkte vi till Manhattan och gick på restaurang, sedan komedi show som var huuuuur kul som helst!!
Haha, en riktig karl pröjsar ju för allt, fett nice!
Lördag jobbade jag på kvällen och hängde med Natalie. Söndag jobbade jag från 9-18, var med twinsen på bio och såg Star Trek, inte mitt val av film. Haha jag hatar såntdära skit.
Sen kom tjejerna hit och vi hade BBQ i min trädgård. Jag gjorde bearnaisesås av pullvret som mor skickat åt mig, fy fan så äckligt det blev. Ulla´s hemmagjordabeasås är fortfarande den godaste jag ätit. Sedan drog vi till parken och hängde, kollade på lite basket och lyssnade på musik. I parken är det alltid kul.

Nu ska jag pallra arslet ned en våning och starta en maskin med tvätt och sedan ned en våning till och äta lunch. Undras vad det bjuds på? Haha, nej nu ska jag börja äta bättre, hejn funk it längre. Mitt blodsocker och skalle hatar mig, och det märkte jag ju förra söndagen med besked. Måste hålla mig till 3-timmars målen... jag har vart för lat för att äta alla mål, och i rätt tid. Frukost kl 15 är aldrig ok..

Herrå!

MAMMA: VI SES OM TIO DAGAR!!!! GAAAAAALET :D

/Johanna

Inga kommentarer: