onsdag 27 maj 2009

Jag är för trött för en rubrik

Fredag- BBQ hos Jasmina och sedan ölspel med några grabbar.

Lördag - Häng i parken. Sedan BBQ och fest i Paterson. Spansk musik, corona, salsa, ölspel och många skratt.

Söndag - Häng i parken. Sov över hos Franzi, färgade håret på F, Julia och Natalie. Såg filmen Notorious BIG och var allmänt tjejjiga.

Måndag - Häng i parken. Middag på Olive Garden för att fira Julias 22årsdag som var dagen efter. For till en annan park och tittade på stjärnorna. Drack drinkar och filosoferade.

Tisdag - Jobbade, for till gymmet. Träffade tjejerna på South Park för mat och drink. Sjöng för
Julia och gav henne presenten. Som är en biljett till HOT 97 Summer Jam i Giants Stadium 7 juni. Uppträder gör bla; Mary J Blidge, Serani, Jadakiss, T- Pain, Young Jeezy, Jim Jones, Elephantman, Mavado mfl. Kommer bli fett bra alltså!! :)

Onsdag - Trött som få, sov mellan 10-14.30.. Dvs 4½timmar. Ligger nu i min säng 21.30 och är väldigt trött. Så jag ska sova strax, sova bort min förkylning. Mina ögon kliar och mitt huvud dunkar, min mage kurrar och jag vill ha glass.
Skulle egentligen på dejt ikväll men jag fick ställa in den, jag orkar helt enkelt inte. Tyyyypiskt!!

Imorgon kväll ska jag träffa tjejerna för att planera för framtiden, nu jäklar ska vi ta ett beslut. Fredagen är oplanerad men lördag jobbar jag och sedan är vi bjudna till NYC för att fira en födelsedag. Blir besök på klubben Home och sedan övernattning i en lägenhet... det är bra med kontaker :)
Va faan händer i Montclair?!?! Jag har TRE kompisar som är lite små kära. Med sommaren kommer kärlek eller vad ?
Och nej mamma och pappa, jag är inte kär!

Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera...
Bara för att du läser min blogg och vet vad jag sysslar med, så betyder det inte att du inte behöver ringa och prata.

28 dagar kvar

.Johanna.

1 kommentar:

Sophia&Lydia sa...

När var det du kom hem igen? Det är väl snart va'? :D
kramar