onsdag 6 maj 2009

Hon lämnar snart oss...

25 min intervall på cykel
40 min löpning/powerwalk
10min roddmaskin
15min crosstrainer

90 min cardio fick bli all träning för dagen. Ikväll ska jag träna tummarna, vi ska nämligen spela Mario Kart på Wiiet.


Fy faan, hon åker hem för alltid från USA om 10 dagar. Jag vill inte riktigt förstå det..
Hon berättade det igår, och då var det 16dagar.. nu blev det bara 10 ;( Många tårar kommer rinna ner på våra kinder.
Vi skulle ju ha hela sommaren tillsammans...
Jag kommer sakna dig amica.. Ti voglio benne!



J.

1 kommentar:

Camilla sa...

Hej på dig! Ville bara uppenbara mig och säga hej, jag är ju kass på att vara en god vän och höra av mig, men det hör tydligen till :S I alla fall hoppas jag att du har det bra :D och att vi ses snart Buddy ;)
Kraaam