onsdag 20 maj 2009

Fattig som en kyrkråtta.

Alltså jag vill gråta lite grann. Kära Bank of America är tröga jävla idioter.
Nej men förlåt, det är ju inte deras fel. Eller jo, det är det.
Senaste veckan har jag haft jätte många köp som har varit avvaktande på mitt konto, dvs det har inte dragits samma dag utan 2-3 dagar senare. Jag har satt in pengar men det har då dragits på en gång. Så jag har trott jag haft pengar nog för mina inköp. Men icket det, för bank of America är tröga. Så jag fick först betala $35 för att jag inte hade nog pengar på kortet den dagen jag handlade (förde över senare på dagen), sen fick jag en till för att jag handlade för $2 för mkt och förde över pengar dagen efter. Då får jag en till $35 avgift för att jag inte hade nog mycket när den andra avgiften skulle dras. Dumma jävlar som ska ha pengarna JÄVLAT på sekunden, du får inte en enda chans att åtgärda. Och kollar du då inte ditt konto på ett par dagar, ja då har du en avgift på $35 PER DAG!

Hur jävla stört är inte det? $35 är just nu 266:-. Det betyder alltså att jag har förlorat 798:- inom loppet av 3 dagar. Är det inte underbart så säg.

Skänk mig lite pengar du snälla någon, maila så får du mitt kontonummer :)
Jag lovar, det kommer gå till något bra.


Måste man betala en avgift för sånt hära i Sverige eller är det bara dumma USA?!?

Jag och Franzi drog iväg på en löprunda i kväll efter vi gymmat, det var hur skönt som helst. 50min i mörkret. När vi var nästan tillbaka vid gymmet löpte vi det fortaste vi kunde ett kvarter och det kändes som att jag flög fram. Ska springa imorgonbitti också. Trots fuskerier med både träning och en eller två glassar så hade jag gått ner nått kilo sen 2veckor tillbaka. Jag måste ju vara fit när mamma och roger kommer hit, för då har jag planerat att köpa mina sommarkläder, det är ganska precis 5 veckor dit. Så 5kilo, kom igeeeeen snällaaa!

Gonatt!


Ps. Personen i Svearike blev väääldigt glad för paketet jag skickade ♥ ♥


J. - som fortfarande har ont i halsen.

2 kommentarer:

sofieD sa...

haha det hande mig med, jag gick in o skallde pa dom, sa dom tog bort skulden o jag slapp betala, lol :)

Mamma sa...

Det är bra. Kämpa på!!Myser med min present just nu. Grönt paket på väg.