torsdag 30 april 2009

☀ What a wonderful day ☀

Det här är en bara en såndär bra dag. Vaknade med ett leende på läpparna och var bara allmänt glad.
Studsade ner och väckte pojkarna och åt sedan frukost. Lämnade av pojkarna på skolbussen och traskade hem. Satte igång en maskin med tvätt, städade mitt über stökiga rum, möblerade om och trivs nu ännu bättre i mitt hel mysiga rum. Jobbar ännu på mitt hemliga projekt, kan avslöja vad det är i slutet på maj typ. Ska nu traska till nagelstudion och fixa naglarna, sedan ska jag på banken och växla mina pengar till större sedlar. Risken att jag sprättar en $100 sedel är mindre än om det är en $20 sedel. Sedan litar jag inte på mig själv när jag har pengarna på sparkontot. Då snattar jag därifrån.
Blev ännu gladare när jag insåg hur duktig jag varit på att spara pengar hära, jag som alltid varit Slösa.

Ikväll ska vi träna med Darnell och jag längtar jätte mycket. Var 3 veckor sedan nu och jag har blivit lat. Behöver någon som kickar mig i baken :)

Ha en underbar dag/kväll alla!

Ps. Jag tror jag ska göra en majbrasa på gården, grilla en korv och släppa en fjärt så det låter som en smällare. Det vore som mysigt.

J.

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag älskar det dära "ps:et"

lissi sa...

typiskt dig att vilja lägga till en PRUTT som grädde på moset sådär! hahaha