lördag 11 april 2009

Snälla ge mig nästa lördag nu

Igår fick jag ett efterlängtat samtal, från pappa. Dom var i Florida och levde loppan. Nu är det exakt EN vecka tills dom är hära. Som jag längtar!!! :D

Var på bio igår och såg I love you, man. Den var så himla bra och rolig! Skrattade mest hela tiden. Idag ska jag till gymmet, sedan jobba några timmar och sedan ska vi kanske kanske fara på ett h o u s e p a r t y hära i Montclair. Ska bli schysst, dock vill jag enbart ligga i en soffa äta godis och se film ikväll.. Men man vet ju aldrig vart landet lutar, helt plötsligt sitter vi dära och slöar. You never know.

Nu ska jag plugga körkortsteori och titta på regnet som öser ner. Pappa ringde just och berättade att dom har 28grader och skinande sol, hata!
Just nu är alla i Jokkmokk och kör skoter och jag missar det nu för andra året i rad... Vill ocksååååå!!

J.

Inga kommentarer: