söndag 5 april 2009

En über bra helg.

Fredagen började som en skitdag, blev sedan bättre när jag fick ett mail av mamma om att jag ska få tillbaka pengar på skatten. Thank you staten!
Det var fredagen den 3 april och Fast & Furious hade premiär. Troget fan som jag är så var vi på plats 22.45. Köade och köpte biljetter till 00.45 bion, som var den sista med lediga platser. Dom visade alltså samma film i 8 olika rum med 30min mellanrum av starttider. Vi fick bra platser men bakom oss hade vi en 6årig tjej och lite längre ner en bebis (!) som satt och tjollrade högt och ljudligt. Får man ingen barnvakt så stannar man faktiskt hemma, barn/bebisar hör inte hemma på en vuxen film MITT I NATTEN!! Skämmes ta mej faan!
Filmen var underbaaaaar, jag älskar Vin Diesel och Paul Walker. Den ska jag lätt köpa när den kommer ut på dvd.

Lördagen var enormt efterlängtad eftersom vi hade ätardag. Började dagen med frukost på IHOP, pannkakor med jurdgubbar och grädde. Lunch på Burger King, en whopper burgare och pommes, middag på Uno´s, en liten pizzapaj och en halv macadamianötpaj med glass. Käkade godis under dagen och kvällen, åt några ostkrokar och sen var jag mätt så inni helvete. Aldrig mera!
Sen såg vi filmen 7 pounds med Will Shith, jag hörde den var bra.. jag sov genom halva filmen och vaknade i slutet av att alla i rummet grinade. Nu är det söndag och jag ska strax iväg till gymmet med Julia.

Jag har ont i nacken från gårdagens konstiga sömn, sov i Julias bil och sedan i en pytte liten fotölj. Jag behöver massage.

J. - 13 dagar kvar!!!

Inga kommentarer: