måndag 30 mars 2009

Vitlök är guds gåva till människan

Fredag for vi till NYC och dansade hela natten på Ultra. Sov hos Franzi och vaknade lördag morgon med en fet förkylning, precis som jag förutspådde. Åkte till Elizabeth med Julia och hennes 2 tyska kompisar, strosade runt i gallerian dära och jag mådde piiiisss. Bakis, trött så inni helvete och förkyld, bra combo. Köpte herrgårdsost, hällakaka, daim och hårdbröd på IKEA.
Käkade middag på Cheesecake Factory med tjejjerna, hade ett sug efter vitlök hela dagen så en pasta med massa vitlök satte fint. Tittade snällt på när tjejerna åt cheescake med snickers, det såg gott ut.

Söndag startade jag med hällakaka och herrgårdsost, städade mitt rum, badrum och bytte sängkläder. For med tjejerna till gallerian och hittade en ny älsklings munkjacka... l.o.v.e
For sen till flygplatsen för att hämta upp Franzigaaarrrs mamma, irrade runt länge och väl innan vi hittade till Olive Garden och beställde middag 21.30 en söndagkväll. Åt som en gris sen betalade vi och for. Var hemma strax efter 11... jag som skulle sova klockan 9. Aja,, det blir ikväll istället.

Nu ska jag äta lite mellis, gå ut och promenera i solen, sen ska jag lägga mig i sängen och titta på Desperate Housewifes säsong 4. Beställde den i onsdags och fick den lördag, dom sa att det skulle ta minst 10 arbetsdagar. Så tummen upp för dem!! :)

Har lite småplaner nu P&U för oss, men mest matplaner! Hahahaha!

Johanna i Kiruna 2006:
"Mackor är guds gåva till människan" Jag vill även tillägga vitlök

J.

1 kommentar:

farmors grisunge sa...

hahah men fan vad du begär johanna :( men okej allt för dig pussgurka! ska sitta och tänka ut något roligt som hände under uppväxten heehhheh.
JAA jag tycker faktiskt synd om dig som inte kan äta på max när du vill.. lever typ på maxhamburgare!