onsdag 25 mars 2009

Sanningen om Johanna

Kan ju lova att jag varit uttråkad idag! Och detta är resultatet:


Lovar du att vara ärlig? Gode så, måste ju vara mamam vänliga svar
Du heter: Maria Johanna Lundberg
Smeknamn: Jo, Joie, Bompis
Beroende av: Försvarets hudsalva
Låt som när du är ledsen sörjer till?: James Blunt- Goodbye my lover
Vad tror folk om dig?: Att jag är en fin och uppfostrad flicka. Men skenet bedrar gott folk.
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag kan rapa jätte högt, vill du höra?!
Hur imponerar man på dig?: Var dig själv och framför allt bjud på dig själv och snacka inte skit.
Brukar du skratta för dig själv?: För jämnan, tex igår på löpbandet fick jag en skrattattack
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från Sam; If franzi go ill go
Var bor du?: Montclair, NJ USA
Trivs du där?: Som fisken i vattnet
Sprit, cider, vin eller öl: Beror på tillfälle, men cider är alltid gott
Brukar du bli för full: Naee inte det, jag är en fiiiiin flicka och släkt med min mor. (5cider till festen, 3hem.. typ)
Är du allergisk mot något: Veliga och osäkra människor, skaffa lite stake vettja
Hur svarar du i mobilen: Hallååoo, Hii, Ey yoo
Antal timmar sömn inatt:
Brukar du komma i tid: Fett nej. Men dock har jag blivit mycke bättre, i skolan var jag säämst. Skolkade varje måndagmorgon hela trean, ändå fick jag så bra betyg i engelska.. Naturbegåvning?!
När mår du bra: När jag är lycklig och på bra humör, och med en "bit" choklad i munnen (typ 100g)
När blev du fotad senast: I söndags i tunnelbanan
Hur känner du dig nu: Trött, slö, kissnödig, hungrig men ändå rätt nöjd. Är ju en snygg snickare utanför fönstret så.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad saknar du: Fil och müsli och Subways Chicken Tikka ♥ ♥ Tack Lissi för att du introducerade oss, det är kärlek vid första ögonkastet och för resten av livet.
Hade du en bra kväll igår: Ibland blir det ju faktiskt som man tänkt sig, så ja förbannat bra!!! ;)
Favoritdryck på morgonen: Vatten, mjölk till gröten
Rakar du benen: Det händer inte ofta ett par ggr per år..max!
När brukar du oftast gå och lägga dig: För sent för att vara utvilad och pigg dagen efter.. Dvs alltid efter midnatt
Är du blyg?: I vissa sammanhang ja, men oftast inte. Jag är en pajjas som bjuder på mig själv
Sysslar du med någon idrott: Räknas slöa i sängen?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja jag blev blixt förälskad i Chicken Tikka subs
Har du spytt offentligt: Hahahahah, jaa allt för många gånger i mitt liv!! Är ju kallad ”Spyan” av brorsan. Åksjuka är en plåga. Jag har till och med spytt på folk, i bilar, bussar, hinkar, icapåsar, duschen ja you name it, Been there done that
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag skulle leka oavbrutet med min snopp och snacka skit
Är du nöjd med ditt liv: Joda, kan inte klaga!
Vad gör du i morgon: Jobbar, hänger i skolan och titta på fina pojkar, tränar och dricker en kaffe latte.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Karin A i Göteborg är min förebild
Vad längtar du till?: Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja verkligen!
Vad använder du för shampoo?: Organix´s Organic shea butter
Hur gammal är du: 21½ och jag vill vara så gammal i minst 5 år till. Det blir ju vad man gör det till.
Tycker du om någon just nu: Ja jag tycker om många, men är int kär!
Gröna eller röda äppeln: Båda, men helst Royal Gala´s röd/gul som jag snaskar på nu
Gillar du golf: Nej, men jag har hört att min morfar är en riktig lirare
Vilken tid gick du upp idag: 6.45 varje vardag (vilket borde vara förbjudet, tidigast 8 borde det vara lag på)
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Rosa och röda GAP
Är det okej att gråta: Givet
När grät du senast: Några månader sedan tror jag
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en feeet stylad olivgrön metallic Hummer, sen är nog pengarna slut
Bär du glasögon eller linser: Allt för sällan, och jaaa mamma jag ska använda mina glasögon oftare!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ehm,, nae
Har du någon piercing: Ja 5st, kanske en till snart ツ
Vill du gifta dig: Blir ju faan så mycke tjorvigare å behöva skilja sig
Vill du ha barn: Ja, enligt facebooks test kommer jag ha 18.. Lite overkill kanske, jag behöver minst 5 aupairer då, jag har klart med en nu
Solar du ofta: Försöker ta mig till ett solarium 1 gång i veckan (ibland blire inte alls)
Är du bra på att laga mat: Så har jag hört i alla fall
Är du flygrädd: Nepp
Hur vig är du: Som ett kylskåp
Är du musikalisk?: Säkert inte! Men jag kan vissla
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola eller vatten
Vilken är din favoritglass: Mjukglass med minst halva bägaren med kola och nougatsås och blandströssel
Tror du på ett liv efter döden: Bara jag inte blir en ekorre
Tycker du om sushi: Jag smakade en tugga i söndags, det smakade sås. För övrigt är seafood= spya
Vad äter du helst när du ser på film: Karra, läsk, chips, ostkrokar, popcorn, frukt och bär… Det mesta alltså
Har du tandläkarskräck: Man tappar tandläkar skräcken när man måste dit 1 gång i månaden i över ett år.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls…
Vilken ögonfärg har du: Grön blå grå typ. Skit färg
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej men jag river på nagelbanden
Röker du: På fest
Hur ofta tränar/motionerar du: ca 5ggr i veckan
Senaste låt du hörde: The Finer Things-DJ Felli Fel ft. Ne-Yo, Fabolous, etc.

That´s all folks!

J.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste verkligen haft lite att göra idag!!!!
Det blev många sanningar på en gång. Trots allt: Du är bäst ändå.
PUSS

Anonym sa...

Mi-ao! :P <3

Anonym sa...

hahaha åhh subwaayy! blev ASsugen