måndag 23 mars 2009

F to the M

Fredagen var huuuur kul som helst! Lagade först kinamat åt mig och Franzi och sen åkte vi 5 tjejer in till NYC för att gå ut på Ultra. Gratis inträde, alkohol en enorm soffa för oss och gå förbi alla i kön, lyxigt värre.
Jag agerade fotograf och tog ca 350 bilder med min och Natalies kameror. Först spelade dem RnB, house och sist rock, bra blandning! Kvällen avrundades vid 4 och jag sov över hos Franzi.

Lördag for jag och F till gymmet och skulle köra vårat nya program, körde halva och sen surrade vi bort tiden med Sam. Hem och äta middag med pojkarna och sedan såg vi film medans mina päron var på middag. Efter pojkarna gick i säng såg jag filmen Ned Kelly och åt fruktsallad.

Söndag tog vi bussen till Manhattan och sedan subwayen till Brooklyn och Coney Island. Hängde som några apor i taket i tunnelbanetåget. Julia hängde knäveck.
Det var några galningar som badade men vi tittade roat på istället. Skrev massa kul i sanden och tog massor med bilder. Sedan hade vi picknick och lyssnade på Takida, solade lite och snackade skit. Solen gick i moln och vi insåg att det var faktiskt ganska kallt, promenerade upp till Nathan´s och åt en hotdog var. Såg en ful dog som hade solglasögon och handväska, han skällde nonstop och hans husse var LEJD. Sen kommer den jäveln och kör förbi i en HUMMER!!
Jaja, tur att han är rik och kan köra fin bil.
Vi vände hemmåt mot Jersey, landade i Natalies källare med kinamat och Saw 5. Sen när jag kom hem 10.30 och gick i säng kunde jag inte somna! Trots att jag var så trött var jag vaken till 1.30.
Och tro att jag var trött imorse, för jag har drömt hela natten om massa sjuka saker.

Måndag och träningsvärken i utsida, insida lår och röven är förjävlig. Dumma jag som inte stretchade. Jag vill dööö när jag måste resa mig upp eller sitta ner. Tur jag har överkroppsträning ikväll.

Nu ska jag tvätta mitt hår i handfatet, hejdå.

J.

Inga kommentarer: