onsdag 25 mars 2009

Det vanliga jeansproblemet för J.Lundberg

Jag äger i USA totalt 5par jeans, 2 av dem är hela. Resten är det stora hål mellan låren, dvs inte speciellt användbara eller snygga.

Ett par av de hela jeansen är tighta som korvskinn på låren men sjuuukt förstora i midjan, dom glider ner och jag får hängröv (enormt sexigt). Dom är skiiit snygga (i alla fall när dom sitter uppe) och mörkblåa.
De andra paret är perfekta, men dom kan jag ju inte gå omkring i varje dag. Dom är ljusgråa och jag tycker själv att jag ser lite små tjock ut i dem när dom är ljusa. Hahah!

Så nog borde jag väl få köpa mig ett par svarta jeans även fast dietmålet är en bra bit bort.. ?
Man måste ju få va snygg på vägen..!

The never ending problem..

Jag hoppas min mamma och pappa vill shoppa åt mig när dom kommer hit, annars tänker jag gå omkring NAKEN i sommar eller i mina trasiga jeans och gröna skor. Och fy så ni skulle skämmes!

Nu ska jag gå och laga mig en omelett till lunch, sen ska jag ringa både mor och bror.
På återseende gott folk.

J.

Inga kommentarer: