måndag 9 februari 2009

Undra sa en flundra.

Jorå, nog är jag förkyld. Vad annars?!

He´s just not that in to you var en riktigt bra film! Se den när den kommer till Sverige.
Jag har aldrig sett så här mycket film och varit på ofta på bio som vi gör nu. Vi ser film/ eller går på bio 1 gång i veckan, för vi har inget bättre för oss.. Är lite svårt när man inte kan "hänga hemma hos någon" eftersom alla bor med sina familjer. Franzi är den enda som har källaren för sig själv, så där ser vi film.

Ikväll har vi möte med en personlig tränare, undra sa en flundra vad vi får göra?

Tröck upp 45.5kg igår i bänkpressen, jippie! PB =) Dock har jag sjukt ont i min högra axel idag, gör ont så fort jag rör mig.. Alltid äre då nått.

Nä nu ska jag göra något vettigt, typ tvätta och städa.

/jo

Inga kommentarer: