onsdag 25 februari 2009

Ljuspunkter.

Tänk vad vädret har bra inverkan på människan. Nu är jag pigg och glad igen, för det är soligt ute. Det är fortfarande ganska kallt (haha, pendlar mellan -6 och +6)
men jag är mycket piggare och gladare. Har bara sovit middag i måndags och det var en miss, 3½ timma och sen ville jag spy, ungarna var jävliga och jag var tvungen att jobba till 22 istället för 18.30. Självklart händer det en dag när jag mår piss.

Idag blev jag inte ens arg när min värdpapppa ringde och sa att han råkade ta med sig mina bilnycklarna till jobbet. För idag är jag på bra humör. Igår var jag på bra humör.
Om 2veckor och 1 dag får jag träffa Roger som snabbast när dom mellanlandar i NJ. Annars är det 8½ vecka tills pappa och Ulla kommer och hälsar på.. alldeles för långt borta.

Jag och mina flickor håller på att planera lite små resor, just nu är Chicago och Philadelphia på tapeten. Lite senare i vår/sommar blir det kanske även Boston, Silverbay, Washington DC och Atlantic City. Sen har vi ju en hel månad att resa från 22sept, då blir det Californiaaa you and me babyyy!


Har någon någonsin hört att man kan få munsår om man blivit väldigt äcklad av något?

Det var något heelt nytt för mig och trodde inte det var sant.
MEN det hände i alla fall min vän igår, jag höll på att fullkomligt DÖ i skratt pga anledningen till att hon fick munsåret. Det var jävlat klockrent!
Jag låg på golvet och skrattade i säkert en kvart tills hon hoppade på mig och hotade med en puss om jag inte slutade. Uuuh! Du är fräääsch du!


J.

Inga kommentarer: