fredag 20 februari 2009

Lilla vännen, vad håller du på med?

Jaha då var det fredag igen.. Kan inte säga att jag längtat såå mycket eftersom jag ska jobba både lördag och söndag kväll.. Imorgonbitti ska jag skjutsa mina vänner till flygplatsen för dom ska till Florida. Och nej jag är inte det minsta avundsjuk, inte alls! Hrm.. Glömde jag säga att det är -4 hära? Ge mig semester i värmen nu!

Jag är lite småless på mina pojkar, dom är jobbiga. Informationen går in genom ena örat och ut genom andra, får man banka in info i barns huvud? Eller räknas det som misshandel?! Tål att tänkas på.
Jag vill ha sommar nu så jag kan ligga ute i solen och göra ingenting istället för att sitta inne. Ta på mig mina solglasögon, sandaler och en bikini läsa en bok och sippa på isvatten.. du sköna sommar.


Du är dummare än dummast. Vad fan håller du på med??? Fattar du inte att du förstör ditt liv, ditt eget och enda liv! Tur jag inte är hemma för då hade jag bankat vett i huvudet på er inblandade, helvetes jävla puckon!
Jag blir så jävla ledsen, att det ska behöva gå så hära långt. Ska det behöva hända något allvarligt för att du ska få upp ögonen för vad som pågår? Det är ju som en jävla film. Är det en never ending story?
Finns det något slut på denna soppa?
Helt Ofattbart.


J.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad händer???? Du är så upprörd.

Ewa sa...

Hej vännen!

Florida låter inte helt fel. Här har vi snöstorm och nån minusgrad. Sambo ska precis iväg på bandymatch, he he... Själv sitter jag i min fåtölj och stickar och ser TV. Ganska skönt, faktiskt, även om jag också skulle vilja ha "anledningar" att sticka iväg var och varannan helg.

Barn är sådana Johanna, men det går över tids nog, men då är du inte aupair längre, tyvärr...

Vad är det du skriver så kryptiskt om?! Nåt allvarligt verkar ha hänt.

Kram kram
/Ewa