onsdag 11 februari 2009

Konsten att förgylla dagarna.

Jag har roliga vänner.
Igår satt vi i fiket på skolan och surrade, så kommer Will inspringandes och säger att han vill ha en kängru. Han vet inte vars han ska få tag på den., men han ska ha en. En bebis som han kan uppfostra. Han ska ha tuppkam och prata engelska. Han var ungefär lika uttråkad som jag under lektionen, måtte han vara värre.
Med den inlevelsen han har när han berättar blir man helt hänförd. Vilken historia som helst blir intressant.

Sen säger Jeff att han skakar sig själv tills sömns.. Ehhh låter friskt.
Han ligger på mage med benen i kors och skakar ena foten, annars kan han inte somna.

Kul att macho grabbarna är små pojkar på insidan!


Jag är på G nu, jag utmanar mina kompisar till höger och vänster. Nu jäävlar!!!
Detta kommer bli bra som faan och KUL!! =) Tur jag är envisini helvete!
Jag förlorar inte, inte en chans!!
Pang på rödbetan, jävlar anamma! Krut i arslet, ja säg va fan du vill men snart bäre av!

Inga kommentarer: