lördag 14 februari 2009

Jag är född klantarsle

Att jag är klantig är ju ingen nyhet alls.
Igår är jag redo att fara på ikea ska bara svara på ett mail jag fått, så jag börjer mig hastigt ner mot sängen där datorn står. Smäller knäet i metallramen som håller upp sängen, allt börjar snurra och flimra, jag börjar må illa och helvete vad ont det gör i knät. La mig ner på sängen och efter 5min kändes det ok igen. Förutom att knät gör ont.

I förrgår smällde jag i båda armbågarna i saker nått så otroligt hårt. Min axel gör fortfarande ont sen träningen i söndags. Jag är fortfarande lite förkyld och har ett sjukt sötsug.

Nu ska jag klä på mig och sen fara med Julia och Giada till gallerian och sen ska jag träna. Jobb ikväll mellan 17-22, sen ska jag äta brownies med mina vänner och säga hur mycket vi tycker om varandra. Eller nå :P
Alla hjärtans dag är överskattat.
Dom jag tycker om tycker jag om varje dag (genom datorn för vissa, haha!)

Cyberpussar till nära och kära!

Tjarå!
/ Klantarsle

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker om dig ochså varje dag. Men tänker extra mycket på dig denna dag.