måndag 16 februari 2009

I hav illt öte bäjne.

Alltså nu har det varit mycke prat om min klantighet på sistone. Jag är förvånad att varken mor eller far har skrivit en enda kommentar och påpekat att jag alltid har varit klantig bla bla blaaaa, och inte så lite heller.
Så nu säger jag det själv; jag är så förbannat klantig!


På 8 dagar har jag lyckats med detta:
  • Skadat axeln under träningen.
  • Krascha knäet på sängramen så jag vill dö.
  • Smällt i båda armbågarna sjukt hårt i saker.
  • Smällt skallen i duschväggen.
  • Hällt en hel flaska duscholja över mig i duschen.
  • Gått rakt in i en dörr.
  • Tappat min mobil X antal gånger i golvet.
  • Tappat bort mitt lypsyl.
  • Fått diskmedel i ögat.
  • Om detta nu är möjligt; Ögondroppar rinnandes genom ögonen in i näsan.
  • Kraschat fingret i torktumlaren så det gör ont.

Det var nog allt.. Men jag har nog säkerligen glömt något.

J.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är ju du i ett nötskal. Men turligt nog så älskar jag ändå! Om än du är en klantskalle.

Anonym sa...

Vissa lyckas ju tappa ner hela rollonèn i toastolen. Så det verkar ju vara som vanligt med dig.

Anonym sa...

Glömde säga:- Tack för den fina presenten!

Marcus sa...

Jär du släkt vä mä? :) Helt otroligt vad du lyckas med skumma saker. Kanske dax att plocka fram hockey-utrustningen så att du slipper göra illa dej hela tiden.. ;)