torsdag 26 februari 2009

fräääääs

Arrrrgghhhhhh. Spott. Fräs. Jävla. Helvetes. AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGHHHHHHHHHHHH!!!

Jo jag är arg, om det inte märks. Återigen dessa värdpäron som inte kan hålla en tidjävel.
På mitt schema står det att jag jobbar till 18.15 vilket jag sällan gör utan oftare 18.30-18.45.
Idag säger min päronpapa att han ska på möte kl 19, päronmama skulle vara hemma kring 19.
Men näääeee, hon ringer 19.30 och säger att hon kaaanske är hemma 20.30.

Kan man inte ringa och säga att jag kommer vara TVÅ timmar sen ikväll?!?!?!

Ja och imorse när jag ska till skolan så är biljäveln jävlat död, som den var igår när jag skulle till gymmet. Nått fel med batteriet skulle ja tro.

Sen på skolan såg vi en jävla retarded film, va en tjej som hade kaniner, om hon inte fick dom sålda innan 4 månaders ålder så sålde hon dem som kött. Så står hon och kelar med en kanin som biter henne i fingrarna. Sen heltplötsligt SLÅR hon halvt ihjäl den med en påle. Sen hänger hon upp den i benen och börjar kutta upp den. Flår den halvt LEVANDE, som att hon bara tog av den en sticketröjja. Så jävla äckligt.
Sen får man se alla inälvor och allt.
Sa jag att jag läser en företags organisation och lednings kurs?!

Nu ska mitt feta arsle fara till Franzi.

J.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahahhahahah

I love you darling.