måndag 2 februari 2009

Blandad kompott.

Helgen var bra! Jag och Julia har sovit hos Franzi hela helgen, det var myyys.
Gu vilken onyttig helg! 1 pizzaslice, 1 bagel, två hamburgare med pommes, vin, glass, godis, chips, cola och majonäs till pommesarna. Raaaap! Idag blir det pasta med köttfärs och tomatsås till lunch och sen färska Californiska jordgubbar till efterrätt... avis?!

I alla fall så köpte jag äntligen en ny cardigan, en svart och en grå. Den svarta som jag har är så jäkla urtvättad att det är syndigt att gå ut i den. Men den har gjort ett bra och troget jobb!
Såg filmen Taken på bio igår, vilken superpappa den tjejen har. Det handlar om två tjejer som far till frankrike och blir kidnappade av albanier som drogar dem och så får dom prostituera sig. Pappan är gammal spion och är dem på spåret på en gång. Han dödar och slåss och lever rövare, kör bil som en jävla galning tills han hittar sin dotter. Han kunde spöa alla oavsett om dom var 1 eller 6pers.
Ingen förolämpning pappa, men du hade nog inte klarat det lika galant.. Hahah! Du har trynet i kylen för ofta ;)
Haha nämen, skämt åsido han var nog odödlig i filmen för så jäkla kass är man inte på att skjuta!

Idag är det måndag och Jack är hemma från skolan.. magont eller nått. Jag tror han fejkar för att slippa skolan. Han ville nog bara vara hemma med mig!
Ikväll ska vi provträna gratis på Bally Fitness och resten av veckan.. ska bli kul att se något nytt :)

/Jo

Ps. Tack snälla pappa, det var välbehövligt ! :D

Inga kommentarer: