söndag 4 januari 2009

Imunförsvar önskas köpas, maila mig!

Ett av mina löften för det nya året är att sluta vara förkyld hela jävla tiden!
Det nya året börjar underbart med en förkylning och hosta, som att jag inte hade bättre saker för mig.
Imorgon (läs; idag) ska jag till NY... kanske jag börjar älska NY imorgon, hoppas.

Jag köpte en ny kamera idag, en canon. Så nu ska det bli fota av :) Börjar imorgon!

Dags att äta flingor och mjölk och sen krypa ner i sängen. Och nej det blev ingen bio eftersom dom kom hem klockan tolv... Jaja jag har ju knappt jobbat någonting alls de senaste två veckorna så jag klagar inte. Sen har jag knappt varit hemma nå de senaste dagarna så lite vila är behövligt.

/Jo

1 kommentar:

Anonym sa...

åh! Jag söker också ett immunförsvar. Vars i helvete får man tag på ett!? Argh.