tisdag 20 januari 2009

Det snöade lite ikväll, nej förlåt det var snöstorm.

- Det är sååååå halkigt ute så du kan inte köra ikväll. Tror du att du kan gå?
- Ehhh nej det är långt dit ju.
- Nämen det blir nog en snödag ikväll så ditt möte blir nog inställt! Min bowlingträning är inställd. Du får nog stanna hemma.
- Tack, min kompis har bjudit in till middag på hennes 21års dag, jag stannar inte hemma!

Så Natalie fick hämta upp mig, och inte vare nå problem att köra.
Sätt på vinterdäck opå bilen å slut å svoll! (Å hur de då stavas vette tusan!)


Ps. Det var inte någon snöstorm! Ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har också fått snö. Och som du vet så bor vi ju på gatan som "Gud glömde" när det gäller snöröjning.

Anonym sa...

Schwåll! Hey baby, jag saknar dig. Har ingen dator nu, å galet mycket med boende å massa helvete, men he orn sä! Vi hörs snart. Puss