onsdag 3 december 2008

Wednesday

New day new adventures.
Dagen startade med frukost hara med Franzi, sen akte vi till IKEA, satt fast i trafiken och diggade bra musik. Shoppade lite crap pa ikea, lite kakor, godis och julmust. Nu ska jag banne mig fa lite julkansla. Kakorna ar till varan julmiddag med alla aupairer nasta vecka, da ska alla ta med en efterratt som ar typisk fran sitt land, jag tar med mig mina alsklings Ballerina kakor :)
Kopte aven ett pepparkakshus som jag ska bygga ihop nagon dag med pojkarna. 


The dummie of today: Johanna!
Sitter i bilen och sa ser jag skylten till ToysRus och sen sager jag :
"Oh maaan soooo cool! It's BarbieRus, is that lik a big store with just barbie dolls?!"
"No stupid! Are you fuckning serious?!?!?!  It says BABIErus! You know for small children, babies!"
"Oh, okey."

Den bjuder jag på :)


I will play the same game as u will.

/Jo

Inga kommentarer: