tisdag 9 december 2008

Min moster är söt!

Ååh vad glad jag blev idag när jag tittade ut på bron av ren slump och så låg det ett litet grönt paket dära.
Och jo nog stog det mitt namn på det också!
Det var från min moster
I söndags fick Julia ett paket från sin mamma i Tyskland, bla. en påse te. Och då sa jag tuuusan att mamma har hunnit skicka iväg mitt paket redan, annars hade jag velat ha te.
Jag tror moster har läst mina tankar, för jag jag saknar vårat goda te som vi jämt dricker. Och så skickar hon en påse till mig! Har inte smakat något annat te som är så gott. De flesta har så bitter eftersmak i slutet av koppen, men denna smakar ljuvligt till sista droppen.
Där i låg det även två julklappar som jag la under granen och ett julkort som min kreativa kusin har gjort. Sötis!
♥ Tack Stjärngatan!! ♥

.Kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tankeläsare... självklart...
// Moster