torsdag 6 november 2008

Välkommen på filmvisning!

Vad har hänt sen sist? Jo jag har brutit tre naglar till, jag känner för att döda människan som är kass på att göra dom. Jag har köpt ett nytt örhänge, en plugg i titan. Bestämt mig för att jag ska fylla i mina tatueringar, $120 för båda! Ca 950kr. Få se när det blir. Jag har även bestämt mig att jag ska klippa mig, bara jag får tummen ur och hittar ett schysst ställe, ingen brådska här inte! Idag tvingade jag mina pojkar att följa med mig på en promenad, dom gnällde efter 3 minuter. Men jag peppade dom så vi gick 26min! Woho! Sen lurade jag ner dom i källaren och så gick jag 20min på löpbandet.



Idag trodde jag att jag skulle dö på gymmet. Härligt! Drog igång med marklyften så jag skakade i armarna efteråt, härligt. Fortsatte träna i gymmet och sen dog jag nog nästan på cross- trainern. Härligt. Love it! Längtar tills imorn med ett nytt pass. Dock inte ett lika roligt (axlar, traps, vader, mage.)



Imorgon ska jag och pojkarna se Madagascar 2 på bio och på kvällen Changeling med tjejerna, Angelina Jolies nya. Lördag jobb på kvällen, körkort och naglar på dagen ÄTA hela dagen, söndag (el lör) IKEA med familjen, träna ben, och läsa min bok.



Här är marken idag: 11 x 70kg. Piece of cake! =)

/Jo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses, vad stark du är!

Johanna Lundberg sa...

mamma: Och starkare ska jag bli!! Ingrid föreslog att jag skulle ha en namnlapp på mig när jag kommer hem från USA så att ni känner igen mig! Hahha!