tisdag 11 november 2008

Sallan- brallan

Buhu., jag saknar min Sally. Det var hon som gjorde mig glad varje morgon med sina pussar, hon som alltid var hemma när jag kom hem, och alltid blev hon lika glad. Vi är lata sjusovare båda två! Sover jag till 11, då gör hon det också. Stiger jag upp klockan 6 gör inte hon det! Då ligger hon kvar i sängen och tittar på en som om man vore helt knäpp i huvudet! Sen får man rulla ut henne ur sängen mot protester. Gullehund!

Hoppas hon känner igen mig efter ett år! :S

Mys i sängen på morgonen.

Den trogne följeslagaren Apan. Har varit med om mycket.
Han är bland annat amputerad på flera ställen.
En gång var liten ännu mindre.

Snöigt värre!
Sista kortet innan min avresa till USA.

/Jo

1 kommentar:

Marcus sa...

Jag lekte med Sallan och Ella i helgen, kul kul :) Sally är ruskigt söt nu för tiden med lurviga helvita öron, som en liten bumbibjörn.