måndag 24 november 2008

På språng.

Jomen hej! Har varit på språng heeela helgen!

Fredag:
Shopping med Franzi, köpte en klänning, tjocktröja, munkjacka och en t-shirt.
Förfest i mitt rum med brudarna, utgång på Diva Lounge. Det var väldigt kul! Dansade till klockan 2 och sen for vi hem, jag körde.

Lördag:
Shopping med Franzi och Julia i Wayne, köpte en scarf som jag baaara ÄÄÄLSKAR!! Jack fyllde 11år så vi hade kalas hära med buffé. Franzi skulle sova över (såg ut som hon skulle flytta till mig). Jack fick en röd t-shirt med Piteå tryck, han trodde det stod pizza först :P Sen lärde jag alla att det heter PITE! Inte PiteÅ!
Var på kalas hos Laura som fyllde 20, äpple och juice medans de andra tryckte i sig donuts! Kräsna-kräk jag är! Haha!
Vi skulle på Fashion show på kvällen, letade upp Dudd street, det var ett villa område och då insåg vi att vi var ju i fel stad. Vänder om och kör mot Bloomfield, kör heeeelt lost! Ser gymmet Powerhouse som jag varit sugen på. Det var coooolt! Efter 1h och 15min vänder jag tillbaka till Montclair och bestämmer att det blir Diva´s igen.
Efter att dom stängde lämnade vi av Natalie och sen åkte vi till Dunkin Donuts och käkade bagels. Vi gjorde en sjuuukt rolig film och var allmänt grisiga och galna.
"TO TÖRTI please!" Det menas $2.30.
"We are pigs. Fucking pigs! No fucking girls!"

Åkte hem och däckade i min säng.

Söndag:
Franzi är trött som fåå, och jag är pigg. Dags för svensk-jul träff-nånting. Massa svenskar, svenska saker och svenskaätbara saker. Nej tack jag är i USA. Vi drog därifrån och åkte till Eagle Rock och kollade ut över NY istället! Jäkla coolt ställe! I Montclair till och med!
For på gymmet, körde kickboxing, konstaterade att jag är som en ko i staden. Malplacerad.
Målet för gårdagen i gymmet var att göra så lite som möjligt. Så jag snackade med Will, tittade på Sam när han tränade, dansade och irriterade Julia och Franzi som inte gjorde så mycket heller. Körde några set axlar, PBade på bicepscurl trots att hanteln var hal som en ål.

For på bio och såg Rolemodels, kul film! Åkte till Starbucks med Julia och drack te, sen skulle hon skjutsa hem mig, men vi blev stådende på min infart i två timmar och snackade om allt mellan himel och jord. Hon är bra min vän! :) Två rådjur passerade oss framför bilen.
Ledig måndag till 15.30 så jag sov till halv tolv! Sköönt!

Bra helg helt enkelt! Ikväll ska det bänkas!

/Jo

1 kommentar:

Ewa sa...

Hej bruttan!

Va kul att du gillade dem, och bra att de passade.
Fick en drös sådana reflex från mitt HV-kompani, och kom på att ett ju skulle passa dig... =)

Kramis
/Ewa