tisdag 4 november 2008

Damn, looking good girl!

Jävlar vad det gick bra idag att träna! Fick bra kontakt och sjukt bra tryck i armarna! Bästa armpasset i min livshistoria! Avslutade med 35 min über hård cross- training. Två min på tyngsta, 2 min på medel. Sen dog jag!

I slutet av passet kommer en av gymmets heta svarta byggare fram till mig och säger;
"Damn, looking good girl! You are strong! I have never seen a girl workout that hard here! You are the only one on this gym, and probably the strongest girl too! Are you doing some sport or just working out for fun? I´m impressed! We better watch out. High five on that!"

Sen gick han tillbaka till sina polare och berätta vad jag sagt om min träning och så, då vände dom sig om och så hade jag publik på sista setet och givetvis gick det att pumpa ur armarna liiite extra då haha! ;)

Jag blev glad som tusan av den kommentaren med tanke på att jag bara har tränat i en månad! =)

På lördagkväll ska jag jobba, då ska jag och pojkarna göra popcorn och sen en film. Och jag ska äta godis! Då är jag i mitten av min diet och då ska jag ha en ätardag. Kommer ju inte bli många godisar om ni tror det ;) Åååh, mitt älskade lakrits.,., jag längtar! =)

Nu ska jag se på valvakan och sen sova!

/Jo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag läser upp betygen på komvux, har sökt in till sjuksköterskeutbildningen nu VT-09 :)Hörru, det är nog lite olika..här på blogg.se så räcker det med att typ klicka på http adressen och sedan ändra så att det står tex Tina. Hur mås det i USA då? :)

Anonym sa...

Yeah baby, yeah!