torsdag 13 november 2008

Damn! Jag ÄR beroende!

Jisses, jag har skapat ett nytt beroende! - Morgonpromenad.

Har dom senaste 6 veckorna varit på många promenader! De flesta på morgonen, och de dagar jag inte har varit på promenad har jag varit seg och trött hela dagen och det har sprättat i benen. Och jag har laggt mig i soffan, och sovit ca 1 timma.
Imorse satt jag och läste en bok, jag gäspade hela tiden och ville bara lägga mig ner och sova, eftersom jag ska ut och springa idag så tänkte jag skippa promenaden. Men det var som en drog, jag var bara tvungen att gå ut.
Och jädrar vilken energi jag fick, har möblerat om mitt rum, lagat mat och matlådor, skrivit en önskelista och läst i min bok. Och nu ska jag byta om och fara ut och springa en runda.
Kan ju tilläggas att jag också tränar styrketräning 5 dagar i veckan och 20min cross-trainer efter varje pass. Nu är det färdig svamlat med då-och-då-träning-och -onyttigtätande-varje-dag.


Mitt bästa beroende någonsin!

(Hoppas ni får dåligt samvete nu, för det har inte jag! )

1 kommentar:

Anonym sa...

Å herregud.