söndag 19 oktober 2008

The Red Hawks.

Dagen började med att vi var på American Football. The red hawks, from Montclair State University. Yummi! :)

Sen åkte jag och Julia till nagelsalongen och gjorde silke-naglar. Iiiih, jag har långa fina naglar! :D *Och jag kan inte längre klösa på mina nagelband! Bra!
Efter det så kom jag på den brilliantaste idén på länge! Vad jag ska vara på halloween. Ska inte avslöja vad jag ska vara, ni får se bilder på slutresultatet om 2 veckor. Jag har ett viktigt uppdrag framför mig!

Klick-klick-klick-klick. Så låter det när jag trycker på tangenterna nu mera. Hihi :)

Dags att pallra mig hemmåt och sova nu, ben-pass imorgon!

/Jo

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Johanna! Så kul att du är i USA, inte så långt härifrån. Jag och sambo Christofer befinner oss i New York och lever New York-liv fullt ut :) Hoppas allt går bra för dig ute i Newark, trevligt att veta att en Pitebo aldrig är långt borta! ;) /Hanna Westerberg

http://hannaochlubbe.blogspot.com