söndag 12 oktober 2008

Plasttofflor och snusk!

Idag har vi varit i NY och shoppat. Hittade allt för mycket saker, meen det var ju saker som jag faktiskt behöver! Typ kläder! För det har jag inte många av med mig, och träningskläder :)
Och en väska och ett par skor :D Plasttofflor för gymmets snuskiga duschar :P

Sen åkte jag och Julia till Brooklyn och hälsade på Malin ett tag :) Det var svåårt att ta sig dit, fick byta tunnelbane tåg tre gånger för att en kvinna virrade. Men vi bestämde att jag ska komma till Malin en helg och sova över så ska vi på sightseeing :)

Columbus day imorgon och kidsen är lediga från skolan, IGEN! Så jag hinner inte träna nått imorgon efter som jag slutar jobba sju och då ska vi på födelsedagskalas hos Franzi.. Weellweeell får ta med grabbarna på bikeride :)

/Jo

3 kommentarer:

Ewa sa...

Härligt bruden. Du verkar leva det livet jag levde som au-pair i London. Pust, numera skulle inte "tanten" klara det tempot kan jag säga, även om hon är "still going strong"!! ;-)

Hur länge har du planerat att stanna där?

Kramis
/Ewa, i tältet bredvid!

Johanna Lundberg sa...

Hahaha, du har ju dina vilddjur att ta han om ;)
Det är planerat att stanna 1 år, sen om jag inte trivs åker jag hem, eller stannar mitt år, eller om jag vill förlänga 6,9 eller 12 månader!
Just nu känns det som att jag bara vill stanna ett år :) Har ju så mycket annat som jag vill hinna göra också :)
Kramar!!

Ewa sa...

Du måste ju svara inne på min blogg, virrpanna, annars ser jag ju inte att du svarat!

Kramis
/Ewa