onsdag 22 oktober 2008

Manliga bakdelar, snacka om underhållning ;)

Jag har fortfarande inte fått något paket från mamma. Vars tusan har det tagit vägen?? Jag vill ha det nuuuu =)

Tränade armar igår, wii det gick skit bra!
Hörde en väldigt intressant diskussion igår på gymmet. Det var tre killar som diskuterade hurvida tjejer gillade små rumpor på killar, fyllig eller muskulösa. Den ena hade liten rumpa och han sa att tjejerna nog gillade det, nästa hade fyllig rumpa och konstaterade att hans jeans inte sitter så snyggt som han ville, den tredje hade muskulös rumpa och var helt övertygad om att tjejer tyckte det var snyggast. Jag satt och småskrattade hela tiden åt dem, sen tittade dom på mig och ville ha min åsikt, jag kunde inte annat än fortsätta skratta och sen svara "det beror ju på hur kille sen ut för övrigt."
Efter några sekunders funderande tittade dom på varandra och sa.. "Hmm... det är ju sant!" Sen vände dom sig om och studerade sig i spegeln.

Efter det kom en köttig(läs fläskig) kvinna fram och frågade hur en killen hade fått så stora triceps och att hon också skulle vilja ha det. Så han visade hur hon skulle träna och sen sa hon bara "Vadå, måste jag träna ofta eller?"
"Nej kära du, starkare och mer synliga muskler får du inte efter ett träningspass"
Sen började killarna att jämföra sina muskler. Snacka om underhållning ;)

Nu är det snart dags för lunch och sen ska jag träna bröst och vader eftersom det inte blev i måndags!

/Jo

Inga kommentarer: